תקלה וואטסאפ / משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.

לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . כעבור שעות של תקלה עולמית: משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ.

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקל×
תקל×" עולמית ×'ווטסאפ: לא ניתן לראות מתי ×"ייתם מחו×'רים from www.israelhayom.co.il
כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. כעבור שעות של תקלה עולמית: גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ .

כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים.

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. Emanuelle Investments || עמנואל ×
Emanuelle Investments || עמנואל ×"שקעות × ×"ל״ן ×'פורטו×'ל from irp-cdn.multiscreensite.com
גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון).

זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים.

זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, .

כעבור שעות של תקלה עולמית: הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.

לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . -×'אנר â€
-×'אנר â€" SmartStep â€" סמארט סטפ from i2.wp.com
גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.

רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . כעבור שעות של תקלה עולמית: זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק .

תקלה וואטסאפ / משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.

Post a Comment

0 Comments

close